Koliko ste puta čule rečenicu “Roza je za curice”, izgovorenu tonom koji sugerira da je roza zapravo boja nježnijeg, slabijeg spola? Ova boja često se nepravedno pripisuje slatkom, razigranom, pasivnom svijetu žena, još od najranijeg djetinjstva.
U novoj kampanji, #nepobjedive, BIPA će dokazati suprotno. Probijanjem okvira nametnutih društvom, predstavit će rozu u svim nijansama nepobjedivosti.
Pokazat će da ona može biti boja snage i inspiracije, boja odvažnih i #nepobjedivih.
A cilj ove kampanje je inspirirati vas da ostvarite svoj potencijal i živite život punim plućima, bez propuštenih prilika. Da pronađete svoj glas i pustite ga da odjekuje. Da upoznate svoje snage i probijete granice. Da postanete #nepobjedive, a ostanete #svoje.
Roza tako postaje simbol svih nas koji rušimo stereotipe i gradimo svijet u kojem ljude ne sudimo po boji.
Konačno, ova kampanja je tu da vas podsjeti kako vaša snaga leži u autentičnosti. Ako vjerujete u sebe, u svemu čega se uhvatite, bit ćete - #nepobjedive.
Kreirana ekskluzivno za #nepobjedive žene i Bipa poslovnice, Melem LOVES Women kolekcija dolazi u posebno dizajniranim pakiranjima i donosi novi miris bogatih, njegujućih tekstura. Ova kolekcija donosi omiljene proizvode koje žene obožavaju koristiti za njegu usana, ruku i tijela te ciljanu njegu suhe kože, kao i luksuzno pakiranje poklon paketa. Kupnjom svakog proizvoda iz kolekcije, Melem i Bipa podržavaju s 50 centi #nepobjedive žene.